ليفربول 1-3 ريال مدريد | الريدز في حالة توهان رغم هدف صلاح و الملكي فاز بالعرق البارد .. نقاط مهمة !

تم نشره في 2021/04/ 6
◀ فاز ريال مدريد بـ ثلاثية مقابل هدف أمام ليفربول 3-1 في ذهاب ربع نهائي دوري أبطال أوروبا ، سجل الأ÷داف : فينيسيوس و أسينسيو و محمد صلاح ، ظهر ليفربول بـ أداء سيىء جدا و عشوائية و سوء فهم ، بينما كان ريال مدريد صاحب الضغط الأكبر و السيطرة ، ظهر ليفربول في الدقائق الأخيرة و لكن لم ينجح في تقليص النتيجة لأكبر من 3-1.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
■ أهداف و ملخص و تحليل مباراة ليفربول وريال مدريد ، ريال مدريد وليفربول (3-1) - دوري أبطال أوروبا - ذهاب دور الـ 8.
#ليفربول #ريال_مدريد #دوري_أبطال_أوروبا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
◀ تقديم : أحمد وحيد على قناة Ahmed Wahdico
■ تابعني على فيس بوك : Ahmed.Wahdico
■ تابعني على إنستجرام : ahmed.wahdico
◀ إضغط إشتراك للقناة ؛ ليصل لك كل جديد ومهم ، ولا تنسى تفعيل زر "الجرس" ( 🔔 ) ؛ لتصل إليك جميع الفيديوهات فور نشرها .. وشكراً لك ❤

تعليقات

  • خضرتك هي تمريرة كروس بتاعت الهدف الاول مش عجباك ولا ايه انا مش فاهم هو كل منغلب حد يطلع بميت حجة مره التحكيم ومره كاريوس ومره دفاع ليفربول يعني مش عشان احنا افضل منكوا ده جون ليفربول جه صدفه جوته سدد الكوره خبطة في الدفاع وراحت لصلاح فسجل يعني صدفه بحت مش من لعبه ولا من مهارة وانا مش بقلل من حد بس بقول الحق

  • سبب تراجع الليفر ان كل لاعب في ليفربول بعد ان انتعش الفريق في المواسم اللي فاتت يريد أن يكون نجمه الاول وفقده اللعب الجماعي وهذه النتيجه

  • فرقه تحس انهم سكرانين عداصلاح عاوزاقول حاجه مهمه كل لاعب في ليفربول بيشجعه 10من الجماهيرعداصلاح يتبعوااكثرمن مليارحول العالم

  • مو صحيح تقلل فوز الملكي

  • سبب خسائر ليفربول هي تغيير مركز التدريب والمثل بيقول المكان اللي يجيب لك الرزق متغيرهوش لماذا تغير المكان يا الريدز

  • 😭😭😭😭😭😭😭😭 لا

  • والله يا جماعة انا زهقت من مانى وارنولد زبالة زبالة عندهما يخسرووما مشى يمرارو لصلاح ابدا

  • لالالا

  • كلوب سبب الهباب ده كله.... ومبروك علي كلوب صانع الالعاب ارنولد بيكهام الجديد ابو دفاع جامد... وخط النص مع كلوب كله حسام عاشور.

  • والله يا احمد صعب جدا وشبه مستحيل العوده بالاياب الليفر مش بمستواه خالص صعبان عليي الكلام هاد بس لَلاسف هاي الحقيقه :(

  • كان المفروض تقول ان الريال بلاعب فريق من الدوري المصري و ليس التركي او الصيني

  • يا عم أنت بتحلم عايز أقول لك ان الليفر هيتهزم على ملعب الانفليد من الريال بنفس النتيجة.... الليفر ما عندوش أي لاعب نجم الان كلهم تعبانين صلاح مانيه أليسون فيرمينو أرنولد خط دفاع بأكمله كله ضايع ..حتى كلوب أصبح ما عندوش فكر خالص. الليفر زي ما اتهزم رايح جاي من اتليتكو الموسم الماضي هيتهزم رايح جاي من الريال و ابقى افتكر الكلام ده.

  • عسى أن تكون شئ وهو خيرا لكم

    • * وعسى أن تكرهوا شيئا وهو خير لكم

  • مافيش انفلد ولا غيره اللاعبين نزلوا الملعب وركبهم مهزوزه

  • الليفر للأسف كان أسوأ من السيء و كأن اللاعبين كانوا بيتنافسوا مين اسوأ واحد و حتى صلاح كان مااااادون المستوى ولم ينجح بأي مواجهة فردية. مشكلتهم انهم مش بساعدوا بعضهم و كل واحد بيرمي على التاني.

  • يا ابو حميد صباح الخير أنا ما كانتش عندي نفس اسمع اي حاجه باختصار كنت حاسس انو اللعيبه كلهم خايفين الحاجه الوحيده الكويسه هدف صلاح

  • ألله رحيم رحمان فلا تقلق ياأخي في الله 🕋

  • كماسبق وقلت وأُرَدِد انتصر صلاح وانهزم كلوب وساديو ماني والفريق ⚽️وليحيا الحق ⚽️

  • صدقني انت تنفع تكون مدرب ومش مدرب عادي انت لازم تتواصل مع كلوب واللعيبه .. تحليلك التفصيلي بخليني افهم اللعبه شويه مع اني ما بتابع الا كرمال محمد صلاح وشكرا لك من لبنان ...

  • ياعم أحمد إنت بتكلم جمهور زنبا إيه نشوف نرفزتك يا تقدم حاجة كويسة نستفيد منها يا بلاش وبعدين في إعلان قليل الأدب بينزل علي قناتك يا توقفة يا إما حالغي الإشتراك في القناة

  • ازاى واحد فى الفريق هداف وسريع وصاحب مهارات زى محمد صلاح ولا يستغل كما ينبغى تبقى المشكله مع المدرب والحقودين مانى وأرنولد والعالم كله شايف وعارف ده حتى الضربات الحره ممنوعه على صلاح يسددها وشوفوا هارى كين عامل إيه مع توتنهام او اى لاعب هداف من الفرق الاخرى وفين الكور الطويله اللى فى العمق التى اظهرت محمد صلاح كهداف من الطراز الرفيع حتى من ايام ماكان بيلعب فى روما

  • المتاهلين بورسيا بايرن ليفربول تشيلسي

  • اليسون كل ما يخش فيه جون يشرب ميه هو و شنبه 😅😅😅

  • عليه افضل الصلاة والسلام

  • عليه افضل الصلاة والسلام

  • انانية ارنولد ومعاه مانى مش حينفع

  • اخي احمد أين المدرب من كل ذالك ولازلنا نلف في هذه الدوامة وإلى حد الآن المدرب لايعرف سبب توهان فريقه يااخي انظر إلى السيتي

  • اللهم صلى على محمد وال محمد وعجل فرجهم الشريف استغفر الله ربي واتوب اليك انا لله وانا اليه راجعون

  • Viva Real 💥💥😁😁😁

  • الخطأ الكبير من كلوب غير التشكيلة التي فاز بها في الدوري من الاخر مدرب غبي يابو حميد

  • لاسف الانفليظ اصبح جحيم لليفىبول بعتي الصعةد نش مضمون لليفر

  • شكل كلوب عايز ينشي من ليفربول ااتشميل زفت

  • ابدا لم يكن الريال بافضل حالاته بقدر ما كان ليفربول باسوا حالاته كان فريقا خافتا خائفا ولو لعب باسلوب المعتاد وبنصف القوه التي لعبها امام الارسنال لخرج بنتيجه ايجابيه

  • كلوب مدرب غير مفهوم ....لعب ماتش حلو امام ارسنال....اما ريال وكان كلوب قرر يخسر.....سبب الخساره خط النصف الفاشل

  • أحلي حاجه اليسون كان بعد كل جون يبلع بالمياه هههههههههههه

  • الليفر كان شارب خل

  • يابني خلاصة الكلام ان النفوس مش صافيه بين الاعبين ....وماني وارنلد عندهم الليفر يخسر بس صلاح ميجبش هدف .....دي خلاصه الكلام ....وكلوب نقصله ديل ويبقي حمار لان اي حد مبيعرفش كوره وشاهد المباريات ال فاتت هيتأكد من كلامي

  • هلا مدريد.. النهائي بين ريال مدريد و مانشستر سيتي بإذن الله

  • ليفر سيء جدا

  • الريال يلعب كرجل واحد و يد واحدة متكاتفين مع بعض، وهذا هو عمل المدرب . الليفر بدون تكاتف ولا لعب جماعي ولا تنسيق و لا خطط ، فاشل بكل معنى الكلمة، و لا يوجد حلول عند المدرب .

  • شاكيري لاعب متميز ، ولكنه لا يلعب المباراة كاملة لا اعرف لماذا . ماني لاعب ينزل مستواه كل مباراة. و كلوب ليس لديه خطط ولا تكتيك ابدا.

  • زيدان تفوق بالطول و العرض على كلوب ، و عرف كيف يفوز بسهولة . الليفر يلعب بلا متعة و لا تكتيك و لا ضغط ، الريال يلعب من اجل المتعة و الفوز و فعل. الغيابات من الريال اكثر من غيابات الليفر. كلوب سيحمل المسؤلية للاعبين كالمعتاد .

  • السلام عليكم. انا مش عارف ايه سبب تراجع مستوى السون الحارس .فكرني بمباراة ليفربول وروما في الأبطال قبل 3 سنين 5 /2 . حارس صاحب مستوى متذبذب وغير مستقر ولا يحافظ على مستواه .وكل التقدير والاحترام للمتابعين والكابتن احمد .

  • الليفر من الستينات مستواه العاشر في الدوري

  • ياعم احمد بطل بقا تقعد كل ماتش تقول الليفر قادم الليفر قادم الحقيقه الليفر واقع مش كل ما يكسب ماتش من ٦ ماتشات تقعد تقول كلام ونشوف الماتش نلاقي عكس اللي انته بتقولو فا بطل نفخ بقا والليفر متنيل ومتزفت فا بطل هري بقاااااااا مش كل ما يكسب ماتش تنفخ في وكانو الليفر بطل الدوري والكاس وهو متنيل ماشي عسان انا زهقت من توقعاتك اللي ما بتحصلش

  • سبحان الله وبحمده ٣ مرات سبحان الله العظيم ٣ مرات استغفرالله العظيم واتوب اليه ٣ مرات الهم صلي علي سيدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين ٣ مرات

  • Hhhhhhhhh🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼

  • السلام عليكم. لما قلت سابقا ان المدرب كلوب غبي وحمار بعض الاخوة زعلوا. لو رجعنا إلي مباراة ليفربول وأرسنال والتشكيلة المثالية التي فاز بها ليفربول 3 / 0 بكل سهولة.نجد ان كل الخطوط متفاعلة ومنسجمة ومترابطة وذلك بعد استبدال الظهير ربنسون . اذا لماذا كلوب لم يدخل بالتشكيله نفسها . المثل يقول الي تكسبوه العبوه يا كلوب . يعني الريال ناقص الدعائم الأساسية للدفاع راموس وفاران . وانت قاعد تألف في التشكيل ومدخل كيتا الذي راجع من الاصابة ويلعب أساسي. والمصيبة ان الريال لعبه عادي مش بسرعة برشلونه بس المشكلة ان عمكم كلوب عنده زهايمر وبقا عجوز وعاوز فترة راحه لمدة خمس سنين يتعالج فيها حتى يرجع زي الاول . للاسف كانت فرصة ما تتعوض لان الريال ليس بالمستوى القوي زي البايرن او باريس سان جيرمان او الستي . على العموم عنده فرصة يرتب اوراقه من جديد . ويرجع التشكيله اللي واجه بها الأرسنال حتى يعبر للدورقبل النهائي. والله كانت فرصه ما تتعوض في غياب دفاع الريال .لاكن تفهم مين . ربي يوفق صلاح والفريق للعبور في الإياب. وارجو لكم كل التقدير والاحترام.

  • لاحظ أن الأهداف الاخيره التى سجلها محمد صلاح مرسله من شاكيرى أو جوتا أو مجهود فردى من شارده وصلته . اين الكرات المرسله من الدفاع وخاصة ناحيته أو من خط الوسط . تعرف ايه اللى بيحصل لليفربول . وأخطاء ارنولد فى كل هذيمه وكل الأهداف من ناحيته . كل ذلك يبين النيات فى الفريق .

  • سبب الخسارة أولا: دفاع شوربة ميت جدا وثانيا: انانية مانيه ثالثا: شنب أليسون بيكر رابعا: كلوب المعوق اللى مش قادر يظبط فرقته ويعمل صفقات ممتازة وبالذات خط الدفاع

  • وهاتطلع فى الآخر الكورة سيناريوهات مكتوبة بإتقان من أجل ملوك المال والمراهنات والاعلانات والتسويق

    • مستحيل ي عم هى مصارعة 😂😂

  • من كل عقلك عم تقول 1&1يا رجل حمود الله ما نتهت 5&1

  • You still talking I think you have to work in the grocery store

  • ازاي يا احمد الماتش الفعلي يخلص ١-١ .. طب لو مشيت بكلامك ان تالت جول ملعوب .. اول جول مش ملعوب ازاي ؟؟؟؟؟

  • ماني ده مقرف والله فيه كورة حرفيا كان لو باصا هيودي صلاح شبه انفراد وخره فيها طبعا

    • فعلاً الكورة بتاعه ماني دي عصبتني.

  • مباراة دوتموند وسيثي كان مشوقة عكس ليفربول وريال مدريد

  • اعصابك بابا رح اتموت من الضغط 😂😂😂😂😂 هلا مدريد 🖤🤍

  • أنا آسف يا أبو حميد بس الليڤر بنسبة كبيرة هيخسر علي الأنفيلد من بداية 2021والليفر مفازش ولا مباراة علي أرضه يعني منتهية الريال صعد مجرد وقت فقط لاغير إسمع ثقة لاعبين الريال بنفسهم وبالمجموعة هتعرف إن الليڤر بمستواه وبالإدارة لايستحقوا الوصول لنصف النهائي

    • كرة القدم غدارة!

  • دفاع ليفربول شوار ع كان مدريد يمكن سجل ار بعة مع اداءهزيل لليفربول ا دء هزيل

  • واقولك انت امام الاصلع يا حبيبي لديه الف خطة

  • ولا تقول نعمل عليهم ريمونتادا هذي مش برشلونة

    • @AHMED MUKHTAR ههههههههه فريق برشلونة يعملون عليه ريمونتادا كثيرا بف

    • بتتكلم على برشلونة ! دة فريق الاحلام يابا

  • هههههه انت امام عملاق اوروبا يا اخي الفرق شاسع

  • والله كلوب هيشلنا و هينقطنا

  • ريال مدريد استحق الفوز عن جدارة، كانوا أفضل مننا في كل شيء وكان ممكن يسجلوا اكثر بس الحمدلله، انشاء الله نكسبهم في الإياب

    • * إن شاء الله

  • سبب ضعف هجوم ريال مدريد هو الغبي ماني اللي يتوغل بالكره في الوقت الذي يجب ان يباصي فيها لحين ماتصيع منه وتبتدي هجمه مرتده

  • بيحصل مفاجاء المتش الجاي كلوب غلط من البدايه لو نزل شاكيري و فيرمينو واندرسون نفس تشكيله القديمه الكتتارا وكيتا ما بينفعوو ابد يرجع تشكيله القديم

  • فينسيوس جاب جونين انهارده ما جابهومش طوال الدورى ليفربول للأسف فى حاله سيئه جدا فى كل خطوط الفريق وخاصة خط الدفاع أسوء خطوط الفريق

  • 👈للأسف الشديد كلوب بالغ في الدفاع منذ البداية!! 👈الدفاع سيء جدا" ومستهتر وأرنولد يجب أن يعاقب من خلال مافعله هذا اليوم!!! 👈 السون مهزوز وخائف من سوء وأخطاء السنتر باك والدفاع! 👈خط الوسط كأنه مشلول وكأنهم يلعبون بالتدريب!! 👈 بالنسبة للهجوم ماني ضائع ولم يجبر المدافع على الأخطاء!! 👈 كلوب تأخر بنزول فريمنيو والمفروض بيطلع الكانترا او فينالدوم وبيرجع فيرمنيو خلف المهاجمين!! ويمارسون الضغط على منطقة الدفاع!!! 👈 حتى لما نزل فيرمنيو وشاكري بآخر 10دقائق!! 👈 ليفربول يعاقب لحد الآن بعدم أستجلاب مدافع على القيمة وعنده خبرة وصلابة دفاعية!! 👈 من يفكر برمونتدا فأنسى هذا .. والفريق فعلا" كأنه يلعب ومش نايم ليلة المباراة وضايعين وكلوب المصيبة يتفرج عليهم ويمكن عنده حق لأنه البديل له!!! 👈لااعرف لمن أشار محمد صلاح بعد تسجيله الهدف!! (لكلوب ام لاعب بالاحتياط)!! 👈 أثبت زيدان بأنه مدرب وقارئ جيد ويعرف من أين يؤكل الكتف وكيف يتعامل بهذه الظروف!! 👈تمهيد المباراة وشحن ذهنية اللاعبين سيء لليفربول عكس الريال ولازال كلوب حائر مع الدفاع وأضيف لهم خط الوسط + ماني الاناني!!!

  • ياحمد خف خزق شويه،، ده مستوى الليفر وده حجمه الأوروبي 😂 فكفايه عنطظه كذابه 😘

  • انتا تقرب لااسينسيو ياجدع انتا 😆

  • كالعاده

  • ماني😓😓😓😓😓😓😓💔💔💔خررررررره

  • الريال صعبه يا احمد بس احنا كان املنا في ربنا كبير علشان صلاح لكن متوقع النتيجه والله

  • ي حبيبي قولت كلمه حلوه قولتها رفال بول ما جاء فين شخصيت رفال بول حرام الي قاعد يصير هذا

  • السبب خطة اللعب نازل خايف الجناحين عندهم تعليمات بعدم التقدم خايف من المرتدات مفيش صانع العاب و الكانترا طلع شوربة

  • فيلبس هوا وماني زباله

  • اخطاء كلوب واللعيبة سبب الخسارة... مدريد لعب باسلوب بيرنلي و ويست بروميش وكل الفرق الانجليزية..😁😁كرة طولية خلف الدفاع..😁والمفروض خش بفرمنيو..واليسون يروح يحلق الشنب وماني طاااايح وخسارة فيهم الوادحبيبنا ابوصلاح👌😁

  • على رأي عصام الشوالي هذا ليس كابج هذا كباب 😂😂

  • قول صلاح مش قادر يمرق من اي حد

  • مو صلاح.. مو صلاح.. مو صلاح.... صلاح مبسوط في الليفربول... يغنون له... والله تعبت اعصابنا وكرهناك يا ملطشة ومسخرة واضحوكة القرن الواحد والخمسين... أصبحت مقزز ومقرف وممل ومضجر... ماني وكلوب مستغلين حبنا اللي كان... والله كرهناك.. اللاعب القوي أينما ذهب فهو قوي.. كريستيانو رونالدو غادر مدريد وأثبت نفسه في اليوفنتوس.. و الامثله كثيره.. بس انت اضحوكه ولا تسوى... حتى صاحب هذه القناة احمد وحيد الذي يشجعك على البقاء في الليفر لا يساوي الكلمات المتعوب عليها.

  • انت ماتحلل ابدا لانها شغلانة صعبة عليك وخليك في الأخبار

  • ابوس ايدك متحللش 😂

  • مش قلتلك فرقه سكليه وهيتحط عليها خليهم يشوفو السيتي بتلعب ازاي

  • نعم انا أتفق معك مليون في مائة اكثر فريق يحتمت علي جمهوره هو ليفربول الان فقد جمهور مافيش حتي بعض الناس يقول لا علشان مدافعين مصابين مع ما الريال أيضا عندهم غيابات هذآ مرة مافيش رجوع زي مباراة برشلونة بعكس ريال اجيب أهداف مافيش جحيم أنسي يا عم ما فيش جمهور ليفربول

  • كلوب الغبي هو اللي يتحمل المسؤليه وابنه المدلل الفاشل الاناني ماني. والله صلاح حرامات بهذا الفريق وهذا المدرب

  • لسه يوم السبت ليفربول سهل يجيب جونين يصعد

  • يأستاذ أحمد الحكم ظالم ولابس ثوب الحق النتيجة كانت 0/1 للريال وكان يوجد فاول صريح لساديو ماني عند خط 18 وممكن بره وممكن ضربة جزاء وكان لاعب ريال مدريد يستحق الطرد لأن ساديو كان منفرد بالمرمى والاعب دخل مثل القطار في ساديو ماني والحكم طنش وأرتدت الكورة وجاء الهدف الثاني بصرف النظر عن تألق ريال مدريد ولكن هذه الكورة نقطة تحول وهي من وصلت النتيجة 1/3 ولعلمك ريال مدريد كان هيلعب 10 لاعبين لحوالي 60 دقيقة كاملة رجاء شوف اللعبة والمفروض الحكم براحته بس المفروض أحنا نعلق ونحلل مظبوط أعتقادي بأن هذا الفاول لو أحتسب وتم طرد لاعب ريال مدريد كانت هتفرق كثير جدآ الحكم ظالم وأنت لم تعلق على هذا الفاول

  • هههههههه كانت عارف ان ليفربول هيتنفخ ياجدعان ده المرنجى حتى لو فى اصعب حالاته يبقا المرنجى كبير اوربا ولا ليفربول ولا غيره ده فريق الموسم الواحد بيكسب موسم وبينام عشرين سنه ومين فيلبس وكباك دول ليفربول جايب لاعيبه ضعيفه اووى وايه الأداء الزفت بتاع ارنولد ده ارنولد كان بيلعب مع الريال وبيعمل الاسيست ل اسينسو وفينيسيوس اللى بياخد على قفاه فى الدورى الاسبانى عمل جبهه على ارنولد وفشخه حرفيا وكل عيش على قفاه 😂😂 وكلوب مقعد فرمينو وشكيرى دكه ومنزلهم اخر المباراه ونابى كيتا بيلعب اساسى واليسون بيكر تحس انه كان ماشى بدعاء الوالدين ولم مات ابوه راح دعاء الوالدين 😂 وصلاح لو مرحلش عن الفريق العار وربنا ماانا مشجعه هى مش ناقصه حرقه دم ده انا لسه صغير ياعم ومش حمل جلاطات 😂😂😂😂

    • @Ali Ahmed ده فريق عار ياعم

    • ليه بس كدا يا زلمه ههههه😁

  • جوتا ليش ينزل

  • الريال فريق استحق الفوز بدون مبررات ريال مدريد كان الافضل وهو فريق دوري الابطال عندو تجربة كبيرة فريق ثقيل ليس مثل برشلونة

  • انا باستغرب .. كلوب ليه ماغيرش . مانى ...؟؟

    • خاصتا في بداية الشوط الثاني!!!

  • ماني عاهة والمدافعين عاهات من ضمنهم الكساندر ارنولد

  • انتا بتقول ايه؟ ليفربول علي المستوى ده بقاله تلات شهور

  • ماني زباله والله لو يوصلو الكره لصلاح كان أكثر من هدف

  • تحليل على غير عادتك يا اخي بعيد عن الموضوعية والله لكان بامكان الريال على الأقل تسجيل هدفين زائدين.المهارة لكرووس وسرعة البرازيلي الصغير صنعت الفارق والكرات في ظهر مدافعي الليفر بسبب الدفاع المتقدم والثقيل. ومن رافة الاقدار ايضا بالليفر أن بنزيمة كان شبه غائب. من جعل فريق الليفر ضعيفا هو الدفاع المتقدم سرعة فينيسيوس ووسط ميدان الريال. كان الريال عالي المستوى ضد فربق فاقد للثقة.

  • خلاص ي ليفر .. يجب على محمد صلاح الرحيل .. فرقه معاقه

  • انته لخصت كل الكلاااام

  • ماني شلني شلني ياخد الكوره وتتقطع ياخدها وتتقطع في ايه🤬 واللعيبه بطيءه بطيء يشل والله في ايه

  • يورجن كلوب يجب ان يرحل.. رجع ليفربول زي ما استلمه من ه سنوات..ليس لديه حلول..كل خطوط الفريق منهاره حتي الحارس..ليس هناك لاعب واحد اجاد في الملعب او كان في مستواه ..لا يمكن ان يكون غياب فان دايك وحده سبب انهيار الفريق والا كان انهار الريال اليوم في غياب راموس..ماني كل ما تجيله الكوره يقع ومستواه زفت والمدرب خايف يغيره..اليسون اصبح في مستوي ادريان..الفريق في حاجه الي اعادة بنا معي مدرب جديد

  • Walahi , kada kfaya l salah m3 Liverpool , walahi bas salah yamshi mafe motab3a lihom 3shan y 3rafo qimet salah ❤❤❤